במרפאתו של ד"ר יורם קליינברג מאמינים כי טיפולים מניעתיים בכלבים או חתולים הם מתכון בטוח לאריכות חיים ובריאות.

• חיסונים תקופתיים

13250600 sאנחנו במרפאה מבצעים חיסונים תקופתיים, חיסונים אלו נועדו להגן על חיות המחמד שלכם ממחלות שונות העלולות לפגוע בהם. במרפאה אנו מקפידים על שגרת החיסונים באמצעות מערכת מתקדמת לשליחת תזכורות באמצעות SMS ללקוחות המרפאה.
  • החדרת שבבים
    החדרת שבב לכלבהחל משנת 2005 קיים חוק ארצי המחייב החדרת שבבים אלקטרונים בחיות מחמד, וזאת מהסיבה הפשוטה שחיות מחמד עלולות ללכת לאיבוד או להיגנב. בנוסף, לא ניתן כיום להוציא רישיון לכלב ו/ או תעודת יוחסין, לכלבים גזעיים, ללא שבב זיהוי בכל מדינת ישראל!

השבב האלקטרוני הוא שבב זעיר, שגודלו כגרגיר אורז, המוזרק, באופן סטרילי, מתחת לעור הכלב או החתול. לשבב יש מספר ייחודי אשר אינו ניתן לשינוי, העתקה או שיכפול, בזכותו ניתן לאתר מיידית את הבעלים ע"י קריאת מספר השבב, ע"י קורא שבבים, הקוד נמצא בשימוש כלל ארצי ואצל מרבית הוטרינרים. הסימון בשבב פעיל לצמיתות אינו גורם לאי נוחות או נזק כלשהו לחיה. שיטת השבב מהווה שיטה אמינה ובטוחה לזיהוי בעלי החיים, השיטה אומצה על ידי השירותים הוטרינרים במשרד החקלאות, ובזכותה נמנעות גנבות או השמדות של חיות בית משוטטות, שלא אותרו בעליהם.

קיים היום מוקד מידע ארצי לשבבים, הפועל 24 שעות ביממה, המאפשר איתור מהיר ואמין ללא תשלום של בעלי חיים אבודים.

חיסונים לכלב

10924188 s

• Headline

בדיקות לכלבLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

• Headline

12668027 sLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

• Headline

בדיקות שיניים לכלבLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

במידה וחיית המחמד שלכם מגלה אחד מהתסמינים הבאים מומלץ ליצור עם המרפאה קשר באופן מיידי -

• סימנים להרעלה
  • דימומים פנימיים או חיצוניים